יום ראשון, 18 בפברואר 2018

משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו



בגיל 40 קיבלתי מתנה.
לא טיול מפוצץ לזנזיבר או המלדיביים,
לא עוגה עם קצפת וזיקוקים,
לא עוד טבעת וינטאג' עם 2 יהלומים קטנים,
וגם לא-לא עוד זוג נעליים. (למרות שאת זה אני הכי אוהבת בעולם...)
קיבלתי בית חדש.



עם הרבה התרגשות וגם קצת עצב ובלבול קל,ארזנו מיליון ואחד ארגזים ועוד מיליון ואחד זכרונות,העברנו הלאה חדר שלם של דברים ששכחנו שהם עוד קיימים,העמסנו הכול ב 2 נגלות על עגלה ענקית(בכל זאת עברנו מצד אחד לצד השני של הישוב) ועברנו למשכננו החדש.

נווה צין- OUT
נווה בוקר -IN

התחלנו פרק חדש בחיים שלנו,
פרק נוסף כמשפחה.
תם עידן אחד והתחיל אחר.

הבית הייה ועדין רחוק מלהיות גמור ואנחנו עדין עובדים עליו ללא הפסקה,
ככה זה שבונים לבד+ תקציב מוגבל+ אישה פרפקציוניסטית שלמדה שיעור או שתיים בלשחרר,וזוג תאומים ושיגרה מעייפת.

אבל הוא מקסים
והוא שלנו.
ובאמת נכונה הקלישאה שאין מקום כמו הבית.
הוא חם בחורף וקריר בקיץ,
משקיף לנחל חווארים במרפסת הגדולה והר צרור מהקומה ה-2 ונותן לנו אחלה מופעי שקיעה יומיומיים.
עוד מעט תהייה לנו גינה פורחת ושיכשוכית עם ערסל בחצר,
ומלא אורחים,מסיבות,חוויות וזכרונות חדשים,
ויש בו כל מה שרצינו, וגם מה שלא,
והוא בול אבל בול- אנחנו.

אבל אחרי הכול אולי הדבר הכי קשה אחריי האריזות הייה הצורך להפרד מהסטודיו המהמם שלי.
35 מטר לא כולל מרפסת של היכל ההשראה שלי.
אותו אחד שהייתי עולה עליו כל בוקר עם תה ועוגיות,ויורדת ממנו בצהריים מלאה ברעיונות.
מקום המפלט שלי שבו רקמתי את החלומות ודרכו תפרתי בגדים וחוויות נהדרים לכל כך הרבה א.נשים,
נשים שהגיעו אליו מכל הארץ והיו מתמלאות בקסם שבו ובנוף הגלויה של נחל צין וחוד עקב,
משפחה גדולה נוספת שבניתי לי והיא אתן הכוכבות של קירנה...

וכן קורה לי שאני עוברת ליד הבית הישן -כמו שעברי קורא לו, ומרגישה צביטה קטנה בלב אבל זה מחזיק בדיוק ל -20 שניות שאח"כ מתחלפות בגאווה לנוכח כל מה שיצרתי ועדין יוצרת כאן.
במדבר(בטוחה שפולה הייתה גאה בי...)














אז ממש שנה אחריי,
אחריי לא מעט אבק בנייה,קרמיקות ורובה ושפכטלים,
שרטוטים,סקיצות,דפי השראה חלומות ולא במגירה,
הסטודיו החדש שלי מתעורר לחיים ועכשיו הגיע הזמן לגרום לכולם להתאהב בו.
הרגע שלי  להראות לעולם את הדרך החדשה שבה אני צועדת,את השינוי שהסטודיו שלי עובר ואני לצידו והוא לצידי.

ועד שזה יקרה אני מזכירה לכולכם שיש לי אתר חדש מהניילונים משובח במיוחד,
www.kirnastyle.com
ושאני מחסלת את כל מלאי פרטי הוינטאג' שלי ועל ה- כול יש הנחה של עד  70%,
חולצות,שמלות,חצאיות,חגורות - הכול עד 129 ש"ח!!!!

והכי חשוב-תנעצו ביומן כי יהיה לוהט....









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה